Bezorgen
Hoe laat wordt mijn pakje op een (huis)adres bezorgd?
We verzenden standaard met DHL Parcel. De Chauffeur komt tussen 11.00 en 18.00 uur. In geval van 'niet thuis' kan het voor komen dat de DHL chauffeur het 's avonds tussen 18.00 en 21.00 uur opnieuw probeert.
Wat gebeurt er als het pakje niet kan worden afgeleverd?
DHL heeft in totaal twee afleverpogingen. Wanneer de 1e afleverpoging mislukt kunt u voor 23.59 uur een 2e afleverpoging inplannen voor een andere dag of een ander dagdeel. Doet u dat niet, dan is het pakket na de 1e afleverpoging de volgende dag af te halen bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint. Zodra de bezorger bij de 1e afleverpoging niet kon afleveren, en niet kon of mocht afgeven bij de buren krijgt u, naast het bekende briefje in de bus, een notificatiebericht per e-mail.
Kan ik het aflevertraject van het pakje volgen?
Nadat je bestelling voltooid is, krijg je een bevestiging dat je bestelling onderweg is per mail. Daarin staat ook een link naar DHL-Tracknet met de barcode van de zending. Op die manier kun je je pakket volgen en weet je wanneer de bezorger aan de deur komt.
Wat is de levertijd?
Bestellingen die op dinsdag t/m vrijdag gedaan worden voor 16.00 uur, worden de volgende dag afgeleverd. Bestellingen die op vrijdag na 16.00 uur, zaterdag, zondag en maandag gedaan worden, worden op woensdag afgeleverd. Voor spoedgevallen zijn altijd andere mogelijkheden bespreekbaar. Bel gerust tijdens onze openingstijden 073-6144307.
Let op! DHL for You levert niet aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO adressen.