Retourneren

Retourneren van online aankopen mag  binnen 14 dagen. Dat kan in de winkel maar ook met de post.  

Wanneer je het product terug moet sturen omdat er iets niet klopt aan het product of de bestelling, dan gelieve contact op te nemen via weborders@schneideroutdoor.nl of  +31 73 6144307. Wanneer de klacht terecht blijkt, vergoeden wij natuurlijk de verzendkosten voor het terugsturen. 

Wanneer je het product niet wilt houden om persoonlijke redenen, bv. dat het niet goed past of dat je er andere verwachtingen van had, dan mag je het ook terugsturen. Met de post ben je zelf verantwoordelijk voor het pakket totdat wij het ontvangen hebben. De kosten voor terugsturen draag je hier zelf.

Na ontvangst zullen we de retourzending eerst controleren. De teruggestuurde artikelen dienen ongebruikt te zijn en in dezelfde staat als dat je ze ontvangen hebt. Als alles klopt, storten we het aankoopbedrag van de goederen direct terug. Ook de eventueel betaalde verzendkosten die bij de bestelling kwamen (wanneer deze onder de € 70,00 was) worden terugbetaald. Heb je via Ideal betaald, dan wordt het bedrag op je bankrekening teruggestort. Heb je via Paypal betaald, dan wordt het bedrag teruggestort op je Paypal account.

Wil je graag weten wat je consumentenrecht is op het gebied van online kopen? Lees er alles over op de consuWijzer

Laatst bekeken